Neem contact op via +3135 73 705 87 of info@bednest.nl
Binnen 1 dag geleverd Neem contact op via+3135 73 705 87 of info@bednest.nl

Levering & Retourrecht

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor 14.00 uur besteld, morgen in huis.

Dit geldt alleen op werkdagen en als de artikelen op voorraad zijn in ons magazijn.

Bestel je op vrijdag voor  14:00 uur dan ontvang je je bestelling doorgaans nog op zaterdag.

Bestel je op vrijdag na  14:00 uur dan is de eerste mogelijkheid van bezorging dinsdag.

Voor andere landen dan Nederland, België en Duitsland is de doorloop 48-72 uur.

Moet ik verzendkosten betalen?

Bij een bestelling van meer dan €50 betalen wij de verzendkosten binnen Europa.  Onder €50 betaal je een verzend bijdrage van €2,95 binnen Nederland, België en Duitsland*.

*voor de Waddeneilanden moeten we een extra toeslag berekenen.  Deze doen wij op basis van nacalculatie. Een alternatief is om je bestelling aan wal te laten bezorgen.

Voor andere Europesche landen vragen wij een verzendbijdrage van €7,95

Moet ik zelf de verzendkosten betalen bij retourneren?

Bij het huren van een Bednest wordt je Bednest na gebruik gratis bij je opgehaald.

Bij aankoop van producten in de webshop geldt dat retourneren op eigen kosten is. Zelf terugbrengen kan natuurlijk ook.

Hoe weet ik wat de verzendstatus is van mijn bestelling?

Je krijgt via een e-mail de status door van je bestelling. Zodra je bestelling “Afgerond” is ontvang je hierover een email. Op de dag voor levering  krijg je van DPD een e-mail (rond 19 uur) over de bezorgtijd.

Is het mogelijk een tijdstip aan te geven waarop mijn bestelling wordt bezorgd ?

Een exact tijdstip kan je niet aangeven, maar je kunt wel via DPD  je bezorgdag wijzigen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Ja, in het bestelproces kun je kiezen voor ”ander afleveradres”. Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de naam van de organisatie aan en vermeld ook duidelijk je eigen naam er bij zodat jouw pakketje goed aankomt.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Ja, Bednest verstuurt vrijwel naar alle landen ter wereld.

Wat als ik een verkeerd adres heb opgegeven?

Als de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij het adres voor je wijzigen. Neem dus snel contact op met onze klantenservice via 035 – 737 0587 of 06 41096834.

 

Herroepingsrecht

1             De klant heeft het recht gedurende 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden. Deze termijn begint te lopen nadat de klant de gehele bestelling van Pink Cloud heeft ontvangen.

2             Indien de klant gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht, dient de klant via het e-mailadres info@Bednest.nl aan Pink Cloud te melden dat hij gebruik wil maken van zijn herroepingsrecht. De klant dient in deze e-mail te vermelden:

a             zijn bestelnummer;

b             een omschrijving van het product die hij wil terugsturen;

c             zijn naam, adres en telefoonnummer.

3             Doet de klant via de e-mail een beroep op zijn herroepingsrecht, dan stuurt Pink Cloud na ontvangst van de e-mail de klant een bevestiging.

4             Nadat de klant Pink Cloud heeft gemeld dat hij gebruik maakt van zijn recht om de overeenkomst te ontbinden, dient de klant het product binnen 14 dagen naar Pink Cloud terug te sturen, mits ongebruikt, onbeschadigd en onveranderd en in de originele (onbeschadigde) verpakking.

5             De klant dient het pakket dat hij terugstuurt voldoende te frankeren.

6             Zijn de geretourneerde producten beschadigd, incompleet of gebruikt, dan wordt deze schade in mindering gebracht op het bedrag dat Pink Cloud overeenkomstig lid 9 aan de klant betaalt.

7             Indien de klant de overeenkomst overeenkomstig dit artikel ontbindt, dan zijn de verzendkosten in verband met het retourneren van het product voor rekening van de klant.

8             Het risico van de retourzending rust bij de klant.

9             Pink Cloud zal bij een ontbinding zoals omschreven in dit artikel binnen 14 dagen nadat de klant een beroep heeft gedaan op zijn herroepingsrecht reeds betaalde gelden (aankoopprijs) restitueren. De verzendkosten worden niet aan de klant terugbetaald indien de klant een deel van de bestelling wel houdt.